sâmbătă, 9 aprilie 2011

Zacusca

Ador sa mananc zacusca. Iarna era piesa de rezistenta din camara familiei. Astazi mi-am reamintit de gustul ei si mi-am dorit sa incerc o varianta raw. Am cautat pe internet surse de inspiratie, am combinat cu gusturile proprii si a iesit urmatoarea delicatesa.


  • 1 ceasca pasta din seminte de floarea soarelui (ramasa de la prepararea laptelui)
  • 6 rosii uscate la soare
  • 1 ardei mare rosu
  • 2-4 cuburi de telina
  • 4 catei usturoi
  • 1 Lg suc de lamaie
  • 3 Lg ulei de canepa
  • 1 lingurita busuioc maruntit
  • 1 lingura oregano
  • peperoncino dupa gust
  • ½ ceasca apa
  • sare de Himalaya dupa gust
Folosim pulpa din seminte de floarea soarelui rezultata de la lapte sau, daca nu avem, facem o pasta din seminte de floarea soarelui hidratate 8 ore in apa de izvor. Rosiile uscate se hidrateaza pentru 10-15 min, dupa care se storc de apa. Se taie ardeii si telina in bucati mici. Folosim busuioc si oregano macinat fin.
Se pun toate ingredientele in robotul cu lama in S si se mixeaza bine, pana rezulta o compozitie cremoasa. Punem apa doar atat cat sa obtinem consistenta unei zacusti autentice.


Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu