vineri, 29 aprilie 2011

Excursii, picnicuri si...

In aceasta perioada ne miscam mult in natura, facem calatorii  lungi sau mai scurte si invatam sa mancam  raw vegan in varianta "Picnic la iarba verde".




Deoarece in cateva ore plecam la Herculane, am sa revin peste cateva zile cu alte relatari si poze si am sa va spun cum este sa mananci, printre catarari pe munte si bai termale, doar din bucataria mobila.


























Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

3 comentarii:

  1. Vreme buna sa aveti sa va bucurati de excursie si pofta buna :D

    RăspundețiȘtergere
  2. >Ramona
    >Stefan

    Va multumesc. A fost foarte frumos, scurt si intens.
    Am facut "demonstratii culinare" spontane, spre deliciul si incantarea prietenilor, care s-au lins literamente pe degete de la bucatele servite. Au avut mare trecere orezul de legume, smantana, laptele din seminte si bomboanele Raffaello.
    Cred ca am facut noi "adepti" pentru acest stil de viata.
    Am sa postez in curand cateva poze pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere