duminică, 3 aprilie 2011

Crema de branza

Prima incercare de branza. Devine tot mai atractiv sa mancam in acest mod. Trebuie sa invatam cat mai repede acest ABC raw vegan... Deja intuiesc ca nu mai exista cale de intoarcere pentru noi. Au ramas tot mai putine tentatii, iar vechile obiceiuri culinare sunt lasate, cu o viteza ametitoare, in urma... S-au deschis noi orizonturi!



  • 1 cana caju crud hidratat peste noapte in apa rece
  • 1 ardei kapia rosu, tocat marunt
  • putina apa
  • 2 linguri zeama de lamaie
  • sare dupa gust
  • 2 linguri fulgi de drojdie INACTIVA
  • 1/2 legatura marar tocat marunt
  • 1/2 lingura chimen macinat mare
  • 1 ceapa tocata marunt
Se mixeaza toate in robotul cu lama in S pana la omogenizare. 




    Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

    12 comentarii:

    1. se poate inlocui caju-ul cu nuci normale romanesti?

      RăspundețiȘtergere
    2. Da, se poate cu orice nuca. Nucile caju se folosesc pentru ca sunt mai neutre la gust si dau o consistenta mai cremoasa.

      RăspundețiȘtergere
    3. Da, drojdie inactiva, exista la magazinele naturiste.

      RăspundețiȘtergere
    4. Un blog pretios iar retele pregatite arata delicios. Eu am inceput de curand aventura in lumea raw, pregatind cateva deserturi. Acum imi doresc sa pregatesc si cateva aperitive. Se pare ca incet, incet incepe sa-mi placa :)

      Cu siguranta voi reveni pe blogul tau.

      Cu drag,
      Ana

      RăspundețiȘtergere
    5. Buna ziua,

      iti multumesc ca imparti cu noi minunatele retete. Eu am inceput de curand aventura in lumea raw, pregatind cateva deserturi. Acum imi doresc sa incerc si branza de caju, laptele de migdale sau zacusca. Cu siguranta voi reveni sa citesc blogul tau.

      Cu drag,
      Ana

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Multumesc de vizita si aprecieri, Ana. Imi cer scuze ca raspund cu intarziere, am precizat in ultima postare care a fost cauza. Intre timp probabil ca te-ai aventurat mult mai departe in lumea raw si sper ca ai ramas la fel de incantata ca la inceputuri. Mai astept vesti.

        Ștergere
    6. Hi there, I discovered your blog by means
      of Google at the same time as searching for a related matter, your
      site came up, it appears good. I've bookmarked it in my google bookmarks.
      Hello there, simply became alert to your blog thru Google, and found that it is really informative. I am going to be careful for brussels. I'll appreciate for those who continue this in future.
      A lot of other folks will be benefited from your writing.

      Cheers!
      my web page - steve irwin documentary

      RăspundețiȘtergere