marți, 5 aprilie 2011

Ambrozie cu goji berries



Ingrediente: o mana sanatoasa de goji berries, un cub de vreo 2-3 cm patrati de ghimbir prospat fara coaja (am incercat si cu ceva mai mult, dar a fost cam prea picant pentru mine), 1 lingura si jumatate de miere bio, zeama de la o lamaie intreaga si apa plata pana la 750 ml. Si un blender, desigur!

Mai intai se pun goji berries, ghimbirul taiat bucatele micute si toata mierea in vreo 200 ml apa si se dau prin blender de sa le sara capacul! Ma rog, cu cat goji si ghimbirul se maruntesc mai bine, cu atat este mai ok textura limonadei. Eu incerc sa le fac cat mai pastoase posibil, apoi intr-un alt recipient mare combin rezultatul de mai sus cu zeama stoarsa de la lamaie si apoi adaug apa cat sa am vreo 750 ml de limonada. E un deliciu!

Reteta: Ana Ghica 


Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

5 comentarii:

  1. Ce interesant :) As fi incercat cu "goji" de ale noastre, catina..cu ghimbir..niiiami! Dar a cam disparut catina. Apropo catina: eu am pus-o in borcane, cu miere, insa a fermentat! :((
    Nu stiu ce sa incep cu ea acum..mi-e asa mila s-o arunc. Stii tu ceva salvator? otet..?

    Felicitari pt retete! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau, nu stiu. Eu cand fac sirop de catina pun 1 kg suc de catina la 1 kg miere si asa rezista mult timp in frigider.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi pun la congelator catina si mi se pare ca isi mentine proprietatile. Dar bineinteles ca nu poti pastra cantitati mari in mod obisnuit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Goji berries trebuiesc hidratate ? În videoul ăsta zice că trebuie .. Ce părere aveți ? http://www.youtube.com/watch?v=z-Rkp1rvAxQ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general fructele uscate se hidrateaza inainte. Dar unele se pot folosi si asa uscate, depinde de retete si ce dorim sa facem.

      Ștergere