duminică, 3 aprilie 2011

Budinca simpla de banane cu cacao

Aceasta este primul meu desert raw vegan. Sunt uluita de cat de bun a iesit. Daca nu esti avizat nu iti dai seama ca este crud. Gusturile sunt parca mai intense si senzatia pe care o ai dupa ce ai mancat este de usor si foarte digestibil. Sunt incantata!



  • 2 banane bine coapte
  • 2 linguri fulgi de cocos
  • 1 lingura cacao cruda
  • 1 lingura miere de salcam
Fulgii de cocos se macina fin. Se pun toate ingredientele in robotul cu lama in S si se mixeaza pana rezulta o compozitie omogena. Se da la frigider cateva minute si apoi se consuma.


Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

5 comentarii:

  1. Doina draga mea,
    cele mai "furtunoase" aplauze pentru minunatiile acestea impartasite!Sper din tot sufletul ca toate comorile de fata si multe altele care urmeaza...sa fie modele vii urmate de toti "cautatorii" de...comori ADEVARATE, ale sufletului insetat de frumusete si fericire!Recunostinta infinita pentru Creatorul care ne daruieste clipa de clipa si pune la picioarele noastre TOTUL!Nu ne ramane decat sa ne ridicam LIBERI deasupra oricarei rutine si sa avem curajul sa fim "NOI INSINE LA BRAT CU FERICIREA"!Imaginile de la "Mosie" sunt PARADISIACE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Nicoleta,
    multumesc pentru "aplauzele"de la "scena" blogului meu.
    Ma bucur nespus de mult cand vad interes pentru acest mod de viata. Pentru ca este mai mult decat o dieta. Efectele sunt atat de intense, evidente si benefice ca odata ineceput acest drum nu mai exista cale de intoarcere. Sau exista, dar cred ca viata devine foarta dezamagitoare.
    Trebuie sa recunosc ca de cand am inceput sa mananc raw vegan, am influentat foarte multa lume. De exemplu pe mama mea, care are diabet si o lung lista de alte boli sacaitoare si care este acum la a 21-a zi de mancat strict raw vegan. Deja a redus medicamentele substantial si se simte foarte bine. De astazi a inceput sa faca si fitness. Pentru o doamna care se apropie de 70 de ani e ceva admirabil, nu?
    Eu, am inceput aceasta "aventura" din dorinte spirituale, sanatatea mea dupa 21 de ani de vegetarianism, purificari si diverse diete sanatoase fiind satisfacatoare. Acum, dupa trei luni de raw vegan simt ca stralucesc. Sunt mult mai rezistenta la efort, mai echilibrata la stres, mai plina de energie, entuziasm si viata.
    Ceea ce obtineam prin practica spirituala, acum a devenit starea mea naturala, doar prin acest mod de a manca.
    Mosia a fost un alt pas de reintoarcere la natura. Si, da, e paradisiaca.
    Inca odata multumesc pentru cuvintele frumoase si iti doresc succes in toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios!

    Cacaoa este o lingurita sau tot o lingura?

    cacaoa obijnuita de la cora se poate manca si nefiarta inainte?

    in loc de fulgi de cocos, se poate folosi lapte praf de soia? Sau amandoua?

    RăspundețiȘtergere
  4. Este o reteta raw vegan. Deci toate ingredientele sunt crude. Soia nu se poate consuma cruda, este toxica, praful despre care vorbesti este procesat termic.
    Cacaoa din reteta este cruda si ea, se gaseste la magazinele naturiste. Cea din supermarketuri este prajita.

    RăspundețiȘtergere
  5. stiu k soia nu se poate consuma cruda, insa laptele praf de soia da. Eu nu am alta cacao decat cea de la supermarketuri, cea bio este prea scumpa.

    Multumesc pt sfaturi, si apreciez aceasta dieta.

    RăspundețiȘtergere