sâmbătă, 3 decembrie 2011

Lapte crema cu ciocolata

In ultima vreme testez moduri agreabile de a bea lapte din seminte/nuci. Am avut surpriza sa constat ca imi place foarte mult laptele "pur si simplu". Am facut lapte din nuci, susan, migdale si toate au mers minunat consumate ca atare. Daca reusim sa renuntam la ideea ca laptele trebuie neaparat indulcit, o sa avem multe surprize placute.
Insa, pentru momentele cand dorim sa ne rasfatam cu un desert rapid, putem sa incercam aceasta reteta. Mie mi-a placut foarte mult. Ma gandesc sa imi fac un abonament saptamanal pentru el.


  • 1 1/2  litru lapte din migdale
  • 5 banane taiate felii
  •  continutul de la 1 pastaie de vanilie
  • 3-4 linguri cacao raw
  • 3-5 linguri miere
 Amestecam totul cu ajutorul blenderului. 

Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu