luni, 19 decembrie 2011

Christmas Raw Vegan Party

Vineri, 16 decembrie, a avut loc la Cluj primul raw "Christmas Party".
Pentru mine totul a fost pus sub semnul surprizelor. Cea mai mare dintre ele a fost legata de numarul participantilor. Avand in vedere experienta de la potluck-ul precedent si de numarul celor care s-au anuntat pentru intalnirea de acum, nu m-am asteptat ca sa ne strangem chiar atat de multi, si, desi rezervasem o sala pentru 11 persoane, am ajuns in final sa fim 22. 
Dar, cum totul a fost perfect integrat, am putut sa ne mutam party-ul in sala mare a localului, iar atmosfera care s-a creat a fost minunata. Am simtit ca am fost ca si o mare familie reunita, un grup extrem de inchegat si armonios, aceasta fiind o mare realizare daca ne gandim ca o parte dintre ei erau  acolo pentru prima data.
Mancarea a fost excelenta, demna de un restaurant raw vegan, si cred ca avem toate sansele sa devenim un puternic nucleu de raw food-isti, si chiar sa molipsim, incet dar sigur, si pe altii. Poze mai multe de la intalnire puteti sa vedeti aici.
Fata de intalnirile precedente, modul la care am interactionat a fost mai profund si de suflet. Am extins discutiile si la sfere spirituale, lifestyle, calatorii sau lucruri personale...
Am avut si un invitat mai pitoresc, o persoana care mananca preponderent raw (nu numai vegan), un american, care a tinut o cura cu sucuri de 80 de zile si care este prieten bun cu Brian Clement, cel care conduce Institutul Hippocrates. Cine a avut privilegiul sa fie in preajma lui, a putut participa la o discutie agreabila si extrem de interesanta. El a calatorit in foarte multe locuri exotice ale acestei planete si are o experienta de viata impresionanta. S-a simtit foarte bine impreuna cu noi si cativa am ramas cu el, povestind pana la ore tarzii din noapte.
Pentru aceasta intalnire, eu am vrut sa pregatesc feluri raw vegan care sa incante mai multe simturi odata. Vizual si gustativ, judecand dupa viteza cu care au disparut bucatelele de pizza de pe platouri, se pare ca am reusit. Chiar daca a fost o munca neasteptat de migaloasa, care m-a luat prin surprindere, si din pricina careia din cele trei platouri de mini pizza planificate nu am reusit sa termin decat doua, doar cu sushi nori reusind sa-mi ating target-ul propus, per ansamblu am fost multumita de rezultat.
Am mai facut si o prajitura cu branza dulce de macadamia si stafide, dar aceasta s-a pierdut de departe in peisaj, printre delicioasele torturi aduse de ceilalti. Deoarece nu a trecut proba, inca nu o sa postez  reteta, dar partea buna a povestii este ca mi-a venit o idee brilianta referitoare la blat si sper ca atunci cand o sa repet experienta o sa iasa asa cum mi-am imaginat.
Ca o concluzie, au fost oameni minunati, mancare delicioasa, povestiri interesante si atmosfera incantatoare.

Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu