miercuri, 4 mai 2011

Tzaziky

In aceasta minivacanta de primavara am avut timp sa adun multe dorinte culinare.
Simtind mirosul castravetilor din salatele pregatite la iarba verde, abia am asteptat sa ajung acasa ca sa incropesc o salata Tzaziky. 
De cand am invatat sa fac Smantana am un tonus extraordinar cand vine vorba de preparat mancarea si simt ca am mana libera in orice directie doresc si papilele mele gustative tanjesc.


  • 8 castaveti cornison rasi
  • 6 catei de usturoi pisati
  • smantana din caju 
  • sare de Himalaya
  • 1 lingura ulei de masline
Castravetii rasi se amesteca cu  smantana, usturoiul, sarea si uleiul. Unele retete au si  marar tocat.
Mai ramane un singur cuvant de zis: Excelenta!

Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

2 comentarii:

  1. O bunatate; imi pace mult vasul in care l-ai pus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ramona.
    Chiar o bunatate. Astazi am mai repetat reteta si deja presimt un lung sir de Tzaziky-uri la masa noastra de pranz.

    RăspundețiȘtergere