duminică, 15 mai 2011

Salata de fructe cu mango

Toata lumea stie sa faca o salata de fructe, dar fiecare are micul lui "secret" care o face unica.
Am sa va dezvalui acum reteta mea. 


Pentru aceasta salata am folosit urmatoarele fructe:
  • 3 mere
  • 3 portocale
  • 2 pere
  • 1 mango
  • 10 capsuni 
  • 2 banane
Am constatat ca pentru un gust rafinat e foarta importanta taierea.
La inceput maruntesc 3 portocale cu ajutorul robotului pana devin pasta. In aceasta pasta adaug merele rase sub forma de betisoare foarte subtiri. Perele si mango sunt taiate cubulete mici, iar capsunile si bananele vin taiate in 2 sau 4 (in functie de marime) si facute feliute. Daca este necesar mai adaug miere sau alt indulcitor preferat. In acest caz am folosit sirop natural de zmeura.
Salata se poate realiza, urmand aceste reguli de taiere, in toate combinatiile si cu toate fructele posibile. Intotdeauna se face la inceput o pasta suculenta din portocale in care se pun rapid merele taiate betisoare subtiri (unul dintre motive fiind stoparea oxidarii lor). 
Aceasta reprezinta  baza unei salate de fructe, restul ramane creativitate si invitatie la spontaneitate. Enjoy! 


Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu