sâmbătă, 20 august 2011

Impresii despre Cura de 10 zile cu sucuri

Am terminat cura de 10 zile cu sucuri din legume si fructe. A fost o experienta minunata si ma bucur ca am avut aceasta initiativa. 

Primele 3 zile, pana m-am adaptat la noul regim, au fost putin mai dificile, deoarece am avut de multe ori senzatie de foame oricat de multe sucuri am baut, dar treptat m-am obisnuit si am ajuns in stadiu in care am simtit ca pot sa fac acest lucru oricat de mult timp doresc. 

Nu am optat pentru o cura exclusiv cu sucuri din legume, deoarece sunt o mare iubitoare de fructe si am simtit ca asa este mai bine pentru mine. Poate data viitoare am sa incerc si una doar cu legume. 
 
Am reusit sa slabesc 5 kg in aceste 10 zile, ocazie cu care mi-am atins targetul propus atunci cand am inceput sa manac raw vegan (in total sunt 13 kg). Ma simt minunat, am inceput sa mananc fara nici un efort mult mai putin cantitativ  si simt ca pot sa ma tin in frau mult mai bine in orice privinta. Se stie ca o reusita de acest gen se transfera in orice alt sector care implica vointa si control.  Asa ca dorinta mea pentru paine a fost depasita cu succes si sunt, din nou, 100% raw vegan.

In prima poza sunt la o plimbare prin padure, prilej in care am savurat un minunat suc de castraveti  cu mere si pere. 

Un lucru benefic la aceste cure este ca incepi sa explorezi. Am baut sucuri care nu  mi-as fi imaginat nicodata ca sunt atat de delicioase, sau ca se pot realiza. De exemplu, niciodata nu as fi facut un suc din pepene verde, in mod normal nu te duce mintea la asa ceva, nimeni nu isi face suc din pepene verde, ei bine, este senzational, racoros, sanatos si contine foarte putine calorii.

La nivel de purificare nu pot spune ca am simtit efecte notabile, dar asta cred ca se datoreaza tuturor lucrurilor pe care le-am facut in ultimii 22 de ani, asa ca nu m-am "ingrijorat". Singura schimbare pe care am simtit-o a fost la nivelul somnului, in sensul ca desi am avut o perioada in care am dormit mult mai putin ca de obicei, am rezistat foarte bine si am constatat ca visele mele au devenit mult mai constiente.

Urmatoarea poza este sugestiva pentru starea interioara pe care am avut-o. Nu este o  noutate, banuiesc ca v-ati dat deja seama de asta, ca suntem mari amatori de plimbari in natura,  si in aceasta perioada am urmarit sa iesim cat mai des, facand multa miscare, lucru care a contat si el la reusita acestui experiment.
 Va recomand tuturor sa incercati aceasta cura, este mai usor decat pare la prima vedere, iar satisfactiile sunt imense.

Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

7 comentarii:

  1. Felicitari! Mai mai ca as vrea sa incep si eu de maine asa ceva :).

    As avea insa o intrebare. La ce ai facut sucurile de legume si fructe?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc
    http://www.quark.com.ro/Oscar-Vital-Max-900

    prezentarea lor suna asa:
    Oscar Vital Max 900 este unul din cele mai bune storcătoare cu un ax canelat existent pe piaţă.
    Acesta dispune de un sistem nou de zdrobire în trei trepte şi o garnitură din silicon în jurul conului, furnizând cantitatea maximă de suc fără pulpă.
    Datorită unor mişcări lente de tocare şi presare, simultane, storcătorul realizează o presare la rece cu o viteză mică de rotaţie, ceea ce duce la menţinerea substanţelor nutritive vitale. Acestea se pot menţine 48 de ore la frigider.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo! Eu am tinut 20 de zile cu apa, suc din mere, polen... A fost senzational. Du[a 2 saptamani am mai tinut inca o saptamana doar cu suc d emere. Mereu m-am simtit ultra-bine. Cu tot cu crizele de dezintoxicare care aveau loc. Superenergie, claritate mentala, suflet usor, mai mult calm, serenitate. Si la fel ca tine, simteam ca o pot duce asa for ever! Mai fac! Camelia Patrascanu

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Doina,

    Vreau sa incep si eu cura cu sucuri si din pacate storcatorul meu melcat nu este prea eficient la capitolul fructe, si din mere face un pireu doar, nu suc, si as vrea sa stiu daca fac smoothie la blender si il strecor, e ok? Asta doar pt. fructe gen mere, pere, kiwi, care nu le pot stoarce. Ca in sezonul de iarna nu as bea doar suc de citrice si radacinoase. Pana acum doar ananas am stors mai cu succes cu storcatorul meu, si legume gen morcov, telina, gulie, sfecla rosie, si frunze verzi. Si e ok daca in sucuri adaug si pudra de maca, chlorella, ovaz verde sau suc de aloe vera (toate raw organic)? Poate mai ai sugestii ce as putea stoarce acum din ce se gaseste. Si as dori sa stiu daca tu ai luat ceva suplimente, vitamine ceva in timpul curei. Eu as lua spirulina, dar nu stiu daca e ok.

    As aprecia mult un raspuns macar la o parte din intrebari.

    O zi buna,

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Cristina,
    este bine sa ai ustensile mai performante cand te apuci de astfel de cure, dar daca esti motivata suficient poti sa te descurci si in conditii mai putin facile.
    Eu am baut o cantitate mare de suc si am fost foarte mult ajutata de faptul ca am avut un storcator bun, deoarece cumulat intr-o zi iti petreci mult timp facand sucuri. Nici nu mi-am imaginat la inceput ca o sa am nevoie de atat de multe sucuri intr-o zi.
    Varianta cu blenderul nu stiu daca o sa functioneze, plus ca o sa fie destul de chinuitor. Nu vreau sa te descurajez, dar vreau sa iti dau un raspuns obiectiv.
    Nu am luat suplimente, vitamine si daca as face acum o noua cura nu as lua nici acum, desi cred ca aloe, spirulina, chlorella si ovazul verde pot fi un ajutor pretios in detoxifiere.
    Eu sunt mai spartana din fire si tind uneori sa fac lucrurile foarte simplu. Daca mi-am propus cura din sucuri de legume si fructe, atunci m-am limitat numai la asta. Totul depinde de tine si de ceea ce urmaresti.
    Iti doresc succes! Cheia la aceste intrebari esti doar tu. Tu simti cel mai bine daca e momentul potrivit pentru un lucru si pana unde poti sa mergi pentru el. Eu am tinut odata o cura de 20 de zile numai cu mere si suc de mere si m-am descurcat foarte bine, dar asta nu inseamna ca pot sa fac asta in orice moment.
    Iarna nu este sezonul cel mai potrivit pentru asta, dar daca te atrage aceasta idee atunci acesta este momentul tau. Totul este sa nu faci fortat lucrurile sau ca si o toana, pentru ca noi avem un bun simt innascut care ne spune in fiecare clipa ce este cel mai bine pentru noi.
    O zi minunata si tie.

    RăspundețiȘtergere