duminică, 19 februarie 2012

Potluck februarie 2012

Agape. Acest potluck a avut mai degraba o nuanta de agape. Probabil pentru ca am fost multi prieteni adunati la un loc si a capatat un caracter mai intim. 
Deoarece am anuntat evenimentul doar cu o saptamana inainte, in ultima perioada am avut un program foarte incarcat si nu am reusit sa ma organizez mai repede, multa lume nu a reusit sa participe, avand deja alt program. Asa ca a trebuit sa recurg la planul B, ca sa pot sa onorez conditiile de inchiriere a salii si, prin urmare, mi-am invitat prietenii. 
Avand multi prieteni, am gasit printre ei aspiranti sau interesati de raw vegan si a fost un prilej minunat ca sa ii mai impulsionez putin in aceasta directie prin lucruri delicios de concrete.
Acest Agape a fost un succes deplin si puteti sa vizionati pozele aici.
Am pregatit pentru aceasta intalnire:
 

Mai multe despre asta si retetele preparatelor noi in postarile viitoare. 

Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!


2 comentarii:

  1. Un prilej Minunat de a intalni oameni care au aceeiasi procupare pentru hrana sanatoasa! Toate produsele arata splendit si stiu sigur ca sunt foarte gustoase. Toate cele bune Doina si o saptamana buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, totul a fost minunat, Tatiana. Multumesc si iti doresc si eu o saptamana binecuvantata.

      Ștergere