joi, 25 octombrie 2012

O noua adresa, un nou inceput

Vreau sa anunt, cu multa  incantare, ca incepand de astazi Raw Vegan Joy are o noua adresa.
Va invit la o vizita de curtoazie in noul spatiu pe care l-am creat si, daca va simtiti bine, sper sa va reintoarceti cat mai curand. Usile raman mereu deschise, atat pentru prieteni, cat si pentru vizitatori, sau simpli curiosi.

Marele meu entuziasm vine din faptul ca  tema aleasa pentru site se potriveste perfect cu ceea ce am vrut ca sa exprim. Mult vizual, multe optiuni de sortare a informatiei si foarte multe alte detalii. Lucruri care prind bine mai ales incepatorilor, dar care sunt foarte utile si celor mai avansati in ale raw veganismului.
Gasiti foarte multe link-uri care duc in orisice directie doriti, sortari care tin seama de timpul disponibil, ingredientele avute, gradul de dificultate etc. Se prefigureaza si alte teme care or sa fie abordate, site-ul inca se construieste pe sine, dar... hai sa nu va tin pe jar. Intrati si priviti noul Raw Vegan Joy!

 

6 comentarii:

  1. o sa imi faca mereu placere sa va regasesc, aici ( caci mai am o groaza de citit) dar si la noua adresa. bonne chance!

    ada

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ada, tot ce este aici se gaseste pe noul site, doar ca este mai atractiv prezentat, riguros organizat si gasesti orice doresti dupa ce te prinzi cum sa folosesti link-urile si sortarile. Spor la treaba cu cititul si pusul in practica.

      Ștergere
  2. Imi place foarte, foarte mult, draga Doina! Felicitari! Ador fundalul "panza de sac" sau ce-o fi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari!

    PS: zilele acestea vreau sa incerc reteta de icre de chia!

    RăspundețiȘtergere