marți, 7 iunie 2011

Supa de rosii cu mazare verde

Am supravietuit. De fapt cursul a fost foarte usor si entuziasmant. Am inteles ca la urmatoarele nivele se cresc exigentele.
Am mancat multe cruditati si cea mai sofisticata mancare pe care am facut-o au fost seminte de floarea soarelui, hidratate peste noapte, cu sare de Himalaya si peperoncini. Foarte bunaaaa...Foamea este un bucatar desavarsit.
Da, am mancat si o furnica, sa vad cum este si sa imi depasesc limitele. Are un gust neasteptat de rezonabil. Parca mananci o feliuta de lamaie. Se zice ca e o buna sursa de vitamina C si proteine. Am facut multe, dar asta este o alta povestire.
Acum, "back in bussines".
A aparut mazarea verde.  Mi-am zis ca incerc un fel de mancare cu ea . Imi plac provocarile.




  • 600 g rosii
  • 50 g mazare verde
  • 3 fire ceapa verde
  • 1 lingura sos de soia Shoyu
  • peperoncini sau piper dupa gust
  • 1 lingura ulei de canepa
  • 2 frunze Melisa
Rosile se dau la robot pe razatoare, ceapa se taie marunt, totul se combina cu restul ingredientelor.
Secretul acestui fel de mancare este ca mazarea trebuie sa fie foarte cruda, atunci este dulce, pe masura ce se maturizeaza devine tot mai amara. Ghiciti cum a fost mazarea folosita de mine.


Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu