duminică, 17 aprilie 2011

Parmezan din seminte de pin

Dupa cateva luni in care nu am mai mancat lactate, de cateva zile am inceput sa tanjesc dupa gustul lor. Asa ca mi-am propus sa testez cateva "lactate" raw vegan.
Am inceput cu aceasta reteta preluata de la Florina Todoran.


  • 200g seminte de pin, inmuiate timp de o ora in apa rece, apoi scurse
  • 1/2 cana apa plata
  • 1/4 cana zeama de lamaie
  • 2 lg fulgi de drojdie 
  • 1/2 l-ta sare
Mixati intr-un blender toate ingredientele pana rezulta o compozitie omogena.
Decupati cateva foi de copt dupa marimea tavilor aparatului de deshidratat. Turnati compozitie si nivelati-o cu o spatula in strat foarte subtire.
Deshidratati timp de mai multe ore pana cand parmezanul prinde consistenta si devine crocant.
Pastrati in cutii bine inchise, in frigider, timp de o saptamana.

Poate fi folosit in orice tip de salata ori ca inlocuitor de parmezan pe paste.

A iesit foarte bun!



Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

2 comentarii:

  1. ma bucur ca ti-a placut! SI mie mi s-a parut delicios!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost excelent.
    Mutumesc pentru retete, sunt tare pe "gustul" meu si o sursa de inspiratie continua.

    RăspundețiȘtergere